Red Thunder- strona główna
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Opis genetyk

@ Red Thunder

Red Thunder
Posty : 39
#
Nie Mar 16, 2014 5:42 pm

Opis genetyk 7lBP5gCE
Genetyka

● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ●


Animag


Jest to czarodziej, który zależnie od własnej woli może przemienić się w zwierzę. Zawsze to samo, wybrane już niezależnie od przemieniającego się, a będące niejako odzwierciedleniem jego usposobienia. Często zdarza się, że forma animagiczna przyjmuje dokładnie ten sam kształt, co patronus danego czarodzieja.
Nie jest to łatwa umiejętność, ale można się jej nauczyć w ciągu kilku lat intensywnych ćwiczeń. Oczywiście nie każdemu się to udaje - jedynie najbardziej uzdolnionym czarodziejom. Warto również pamiętać, że na każdym animagu ciąży obowiązek zarejestrowania się w Ministerstwie Magii. W przeciwnym razie grożą za to nakładane przez Ministerstwo sankcje. Choć w rzeczywistości wielu jest czarodziejów, którym ten przepis udało się obejść.


Metamorfomag


Umiejętność metamorfomagii jest umiejętnością wrodzoną, której nie da się nauczyć. W dodatku występuje niezwykle rzadko, toteż wcale nieodosobnione są przypadki osób, które nigdy w życiu żadnego metamorfomaga nie spotkały.
Umiejętność ta polega na dowolnym modyfikowaniu swojego wyglądu - od koloru włosów, poprzez kształt nosa, skończywszy zaś na wzroście. Zmianie nigdy nie ulega jedynie wygląd oczu czarodzieja, zaś wszelkie umiejętności metamorfomagiczne mogą ulec zahamowaniu w przypadku silnych wstrząsów psychicznych lub załamania. Oczywiście możliwym jest, że czarodziej odzyska swoje umiejętności wraz z odzyskaniem równowagi psychicznej, zdarza się jednak, że niektórzy metamorfomagowie tracą swoje zdolności nieodwracalnie.



Wilkolak


Przez wielu czarodziejów wilkołactwo uznawane jest za prawdziwe przekleństwo. Nic zresztą dziwnego - dotknięty tą przypadłością czarodziej, w każdą pełnię księżyca, niezależnie od swej woli przemienia się bestię, będącą niejako skrzyżowaniem wilka i człowieka. Przemieniony zaś zupełnie nie panuje nad swoim zwierzęcym instynktem i zachowaniem. Atakuje jednak tylko i wyłącznie ludzi, zaś ugryzienie potwora rzadko kończy się czymkolwiek innym, niźli śmiercią. Jeśli jednak ofierze uda się przeżyć, to z bardzo dużym prawdopodobieństwem można spodziewać się, że przekazany został jej "dar" wilkołactwa.

Jasnowidz


Jest to osoba, zdolna do widzenia tego, co ma zdarzyć się w przyszłości - bliższej lub dalszej. Wizje jasnowidzów rzadko wywoływane są jednak przez nich celowo, najczęściej mamy do czynienia z całkiem spontanicznymi przepowiedniami, wypowiadanymi niejako w transie, czego zresztą zwykle sam jasnowidz nie pamięta. Zdarza się również, że niekiedy poprzez dotyk osoba obdarzona darem jasnowidzenia, może poznać pewne szczegóły, dotyczące postaci, którą zdarzyło jej się dotknąć. I to nie dzieje się jednak zawsze.
Jasnowidztwo, podobnie jak metamorfomagia jest zdolnością wrodzoną, zwykle dziedziczoną i nie można się jej nauczyć. Jednocześnie, jak to ma zresztą miejsce w przypadku niemalże wszystkich niezwykłych zdolności, występuje niezwykle rzadko.


Wila


Wila jest to przepiękne widmo kobiety, zdolne do tego, by swoim urokiem hipnotyzować i uwodzić mężczyzn. Czystokrwiste wile zdolne są dowolnie zmieniać swoją postać w formę zwierzęcą, jednakże wszyscy bezsprzecznie twierdzą, że najbardziej niebezpieczne są one pod postacią młodych, atrakcyjnych kobiet.
Zdarza się, że wile wiążą się z ludzkimi mężczyznami, tym samym przekazując potomstwu część swojego uroku. Oczywiście w przypadku półwili nie działa on już tak bardzo, jak w przypadku ich matek, jednakże również w tym przypadku jego działanie jest w pewien sposób odczuwalne. Logicznym jest także to, że im bardziej "rozrzedzona" krew wili, w tym mniejszym stopniu oddziałuje ona na płeć przeciwną.


Wezousty


Są to osoby, zdolne do tego, by porozumiewać się z wężami. Umiejętność ta przekazywana jest z pokolenia na pokolenie, jednakże nie w każdym musi się ujawnić. Pierwszym znanym wężoustym był sam Salazar Slytherin, zaś kolejną słynną postacią, zdolną do rozmów z wężami jest Lord Vordemort i doprawdy ciężko jest znaleźć wiele więcej osób, które posiadłyby tę rzadką umiejętność.
W pewnym stopniu jednak języka wężów można się nauczyć, jednakże śmiało można stwierdzić, że jest to znacznie trudniejsze, niźli opanowanie sztuki animagii.


Pololbrzym


Jak sama nazwa wskazuje, jest to dziecko, które urodziło się ze związku olbrzyma i człowieka. Osoba taka wyróżnia się oczywiście wzrostem i znacznie bardziej masywną budową ciała, nierzadko jest również znacznie silniejsza, niźli zwykli ludzie. Zwiększona jest również jej odporność - zarówno na ataki fizyczne, jak i prostsze zaklęcia.
Zwykle jednak półolbrzymy zaliczane są do kategorii "mieszańców" i wielu czarodziejów patrzy na nie dość nieprzychylnie. W społeczeństwie nie mają zbyt łatwego życia, zaś skuteczne ukrycie się wśród ludzi nie jest raczej możliwe.


Skaza krwi


txt

Wampir


Zjawisko wampiryzmu jest znane od czasów starożytnych, a mimo to nie ma zbyt wielu przesłanek aby w pełni skonkretyzować postać wampira. Bez wątpienia jednak, są one groźne dla zwykłego człowieka ze względu na silną potrzebę posilania się krwią. Uważa się, że przemienić może zwykłe ukąszenie lub zadraśnięcie lecz brak na to konkretnych dowodów. Głównie dlatego, że wampir żyje w odosobnieniu i choć trudno w to uwierzyć to woli trzymać się z dala od ludzkich siedzib. Wampiry zostały zakwalifikowane do stworzeń pokrewnych czarnej magii, odebrano im tym samym człowieczeństwo (posiadanie różdżki przez taką istotę jest karalne). Wampiryzm wzbudza o wiele większe przerażenie wśród czarodziejów niż wilkołaki i olbrzymy ponieważ o tych ostatnich można zebrać kilka grubych tomów informacji. Bardzo wielu badaczy podjęło próby szukania i badania wampirów, lecz kończyło się to ich zaginięciem, śmiercią lub utratą zmysłów. W 1945 było bardzo głośno o wampirze z Glasgow, który postanowił się ujawnić łamiąc przy tym wiele czarodziejskich zakazów. Zabił wielu mugoli oraz kilku czarodziejów, aż w końcu Brygada Uderzeniowa unieszkodliwiła go na tyle aby mógł zostać przetransportowanym do celi w Ministerstwie Magii. Zdołano jedynie ustalić, że wampiry mają bladą cerę, podkrążone oczy, unikają wszelkiego światła i umierają bez dostępu do świeżej krwi. Brak tego pokarmu powoduje istotne zmiany w wyglądzie wampira - zapada się w sobie, cienie wokół oczu ciemnieją a na całym ciele pojawia się siatka małych, ciemnych żyłek, a wzrok wyraża głód oraz wściekłość. Wampir z Glasgow zmarł zaledwie tydzień bez posilania się krwią.

kontakt:


Permissions in this forum:

Nie możesz odpowiadać w tematach